info
 

Poslovne strane

Poslovne strane pružaju informacije o pravnim licima, u vidu besplatnog upisa i plaćenog zakupa oglasnog prostora.

Besplatan upis sadrži osnovne podatke: naziv, adresu i broj telefona, delatnost i do 10 pojmova vezanih za poslovanje klijenta. Besplatni upisi i plaćeni oglasi imaju prikaz lokacije u vidu mape.

Ukoliko želite da dodate podatke o Vašoj ili drugoj firmi koja se ne nalazi u bazi, popunite formu za besplatan upis u okviru stranice kontakt.

Zakupom oglasnog prostora u vidu tipskih oglasa ISTA i IVIT, klijent dobija mogućnost da pored osnovnih podataka prikaže dodatne informacije o svom poslovanju. U zavisnosti od izabranog tipa oglasa, dodatne informacije mogu biti: veći broj kontakt podataka, opis delatnosti i ponude, promocije i pogodnosti, slike, logotip. Najviše mogućnosti pruža INTERNET PREMIJUM OGLAS koji predstavlja izradu web prezentacije. Uz ovaj oglas nudi se i dodatna opcija izrade prezentacije na drugom jeziku, kao i opcije WEB SHOP.

Značajno povećajte broj poseta svoje web prezentacije ili oglasa – kupovinom BANERA. Veliki izbor banera otvara Vam mogućnost izbora ciljne grupe klijenata.

Da bi se obezbedila veća vidljivost i lakše pronalaženje oglasa na sajtu ali i na Internetu, postoji i opcija kupovine ključne reči – IREC. Oglasi koji imaju ovu opciju su dodatno favorizovani u okviru pretrage.

Podaci se pretražuju kroz opštu pretragu, pretragu po delatnosti i pretragu po broju telefona.

Opšta pretraga (pretraga po poljima ŠTA – naziv firme, proizvod, usluga, delatnost i GDE – mesto, poštanski broj, adresa), favorizuje rezultate koji sadrže najveći broj traženih pojmova. U okviru istog broja pronađenih pojmova oglas sa zakupljenom ključnom reči se dodatno favorizuje. Prednost u redosledu prikazivanja imaju oglasi sa većom ukupnom vrednošću trenutno aktivnih oglasa, za isto oglašeno pravno lice. Izborom vrednijeg oglasa ili kupovinom više oglasa, kao i dodatnim banerima i opcijama, obezbeđujete veću vidljivost/"vrednost" svakog oglasa i time povećavate broj potencijalnih klijenata!

U okviru pretrage po delatnosti primenjuje se ista logika sortiranja rezultata kao i u opštoj pretrazi, ali u okviru izabrane delatnosti.

Pretraga po broju telefona kao rezultat daje podatke o vlasniku ili korisniku telefonske linije u vidu postojeće publikacije za fizičko ili pravno lice.